littlepete
Well-known Member
- Office Version
- 365
- Platform
- Windows
voor wie de vorige berichten gelezen heeft, heb zelf de oplossing gevonden na twee keer een vol weekend van telkens vier dagen (vrijdag t.e.m. maandag) !
oplossing? excel beschouwt listboxen als pictures. dus als je na de keuze van een naam de fiche ziet met foto,
en daarna teruggaat naar de beginpagina (waarbij alle "foto's" gewist worden), is het NU WEL LOGISCH dat ook die twee listboxen (pictures dus) ook gedeletet worden. pf. dank u voor (...)
VOLGEND PROBLEEM.
nu mijn listboxen niet meer verdwijnen komt er telkens een foutmelding in het gedeelte workbook.sheetchange,
waarin twee delen zitten: één om te kijken of een naam werd ingevuld; één voor diensten.
heb er een deel voor gezet, een weggedaan, telkens komt de foutmelding terecht op de eerste lijn van het eerste deel. hieronder wat ik heb:
waar zit er een fout???
oplossing? excel beschouwt listboxen als pictures. dus als je na de keuze van een naam de fiche ziet met foto,
en daarna teruggaat naar de beginpagina (waarbij alle "foto's" gewist worden), is het NU WEL LOGISCH dat ook die twee listboxen (pictures dus) ook gedeletet worden. pf. dank u voor (...)
VOLGEND PROBLEEM.
nu mijn listboxen niet meer verdwijnen komt er telkens een foutmelding in het gedeelte workbook.sheetchange,
waarin twee delen zitten: één om te kijken of een naam werd ingevuld; één voor diensten.
heb er een deel voor gezet, een weggedaan, telkens komt de foutmelding terecht op de eerste lijn van het eerste deel. hieronder wat ik heb:
Code:
Private Sub Workbook_SheetChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Target, Range("vrwnaam")) Is Nothing Then Range("filterlijstkeuze").Value = Range("vrwnaam").Value
If Not Intersect(Target, Range("dienstnaam")) Is Nothing Then Range("dienstenlijstkeuze").Value = Range("dienstnaam").Value
End Sub
waar zit er een fout???